Menu sluiten

Retourneren

Hoe kan ik een artikel dat ik online heb gekocht omruilen?
Een artikel dat je online hebt aangekocht, kan niet omgeruild worden voor een ander artikel. Wel kan je dit binnen 30 dagen na besteld retourneren. De items mogen in die tijd niet gedragen of gewassen zijn, en moeten geretourneerd worden in de originele staat.

Hoe kan ik een artikel dat ik online heb gekocht retourneren?
Je hebt 30 dagen de tijd om items terug te sturen. Bekijk de algemene voorwaarden voor meer informatie over herroeping. 

Hieronder vind je meer informatie over het hoe het in zijn werk gaat.

Was je bestelling ter waarde van minder dan €35 en betaalde je hierdoor verzendkosten om het pakket naar je toe te laten komen? En wil je je hele bestelling retourneren? Dan betalen wij de verzendkosten om je bestelling naar je toe te laten komen, aan je terug. 

Ons retouradres is:

Belloya
Rendementsweg 6
3641 SK Mijdrecht

Verpak het artikel in de originele verpakking en zorg dat ons retouradres duidelijk over het verzendadres heen wordt geplakt.
In Nederland kun je het bij ieder postkantoor afgeven om het retour te sturen. De locaties van de postkantoren vind je hier

In België kun je het pakket bij ieder DPD Parcelshop retour sturen. De locaties van deze Parcelshops vind je hier.

Kan ik iets terugsturen voor eender welke reden?
We willen dat je volledig tevreden bent met wat je koopt. Wanneer je niet 100 procent tevreden bent met je bestelling heb je 30 dagen de tijd om items terug te sturen. Wanneer er iets mis is met het kledingstuk: neem dan contact op met de klantenservice, vermeld wat er mis is en voeg een foto toe van het probleem.

Binnen welke termijn moet ik mijn retour verzenden?
Je hebt 30 dagen de tijd om items terug te sturen.

Kan ik mijn artikel ook omruilen voor een nieuw artikel?
Als je het geretourneerde artikel wenst te ruilen voor dezelfde stijl in een andere kleur of maat, vragen wij je vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Hoe en wanneer zal mijn geld worden terugbetaald als ik een artikel retourneer?
Wij streven ernaar om jouw geld binnen de 14 dagen terug te storten na ontvangst van de geretourneerde goederen. We maken gebruik van dezelfde betaalmethode die gebruikt is bij je bestelling. Wanneer dit gebeurt, krijg je een email om te bevestigen dat je retour volledig verwerkt is. 

Ik krijg een betalingsherinnering van Klarna, terwijl ik items heb geretourneerd die nog niet zijn verwerkt. Wat nu?
Kies je voor achteraf betalen via Klarna? Dan krijg je na ontvangst van je items een factuur via Klarna. Besluit je om items  retour te zenden aan ons? Dan is het belangrijk dat je dit ook direct aangeeft in je Klarna-account. Je factuur wordt dan in de wacht gezet, zodat wij de tijd krijgen om je geretourneerde items te ontvangen en te verwerken. Hierna ontvang je een gewijzigde factuur, zodat je alleen hoeft te betalen voor de items die je houdt. Meer weten? Lees het op de website van Klarna.

Ontvang onze nieuwsbrief